  • 1. Data: 2005-03-26 21:36:17
    Temat: co wybrac?
    Od: "pieg" <s...@p...onetToTez.pl>

    Witam wszystkich!
    Stoje wlasnie przed wyborem co zrobic najpierw: albo studia podyplomowe w
    zakresie rachunkowosci (2 semestry, ok 200 godzin), albo kurs, w
    stowarzyszeniu ksiegowych, uczacy od podstaw jak prowadzic ksiegi rachunkowe
    (236 godzin). No i nie wiem.... Nie mam osoby, ktorej moglabym sie poradzic
    w tej kwestii. Sa na tej grupie doswiadczone ksiegowe i doswiadczenie
    ksiegowi, ktorzy moze wskazaliby kierunek w ktorym pojsc. Jestem osoba
    pracujaca na etacie ksiegowej (PKPiR, VAT i in.), ale z ksiega handlowa nie
    mialam nigdy nic wspolnego. Chcialabym sie tego nauczyc. Wiem, ze studia
    podyplomowe zrobie, ale zastanawiam sie, czy nie lepiej byloby zrobic kurs,
    a studia dopiero pozniej- jako uzupelnienie mojego wyksztalcenia (chodzi
    glownie o "papier" uczelni). Mam wyksztalcenie wyzsze- nie ekonomiczne.
    Bardzo prosze o rade. Z gory dziekuje.
    pieg

  • 2. Data: 2005-03-26 22:19:41
    Temat: Re: co wybrac?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    pieg wrote:
> [...]
    > a studia dopiero pozniej- jako uzupelnienie mojego wyksztalcenia (chodzi
    > glownie o "papier" uczelni). Mam wyksztalcenie wyzsze- nie ekonomiczne.

    studia dla papiera
    kurs dla praktyki
    na studiach gwarantuje ci, ze niczego praktycznego sie nie nauczysz.

  • 3. Data: 2005-03-27 09:13:14
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

> [...]
    > zakresie rachunkowosci (2 semestry, ok 200 godzin), albo kurs, w
    > stowarzyszeniu ksiegowych, uczacy od podstaw jak prowadzic ksiegi

    Konczylem i jedno i drugie. Zdecydowanie polecam kurs w SK.

    pozdrawiam,

    Plissken