  • Data: 2014-02-03 11:26:00
    Temat: Re: (cross) Podatek od garaży (projekt)
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako że z rana rzucili hasłem w radiu,
    Ja odszukałem w pamięci, że jeszcze za PRL był też podatek od płotów.
    Pobierano go jednorazowo i tylko od płotów metalowych (jako
    luksusowych). Warto ten pomysł podsunąć politykom. Podatku od płotu (na
    razie) nie było, a płotów ci u nas dostatek, ukryć się ich nie da,
    zmierzyć łatwo więc i na obfite wpływy liczyć można :-(
    Jacek