  • Data: 2014-03-24 09:48:24
    Temat: Re: [cross] [vat] zmiany na lepsze?
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-24 09:25, Pablo Eldiablo pisze:

    > Ciesze sie, ze sie cieszysz ;-)
    >
    > pablo

    cieszę się dlatego że to pierwszy raz jaki pamiętam, kiedy przepisy tak
    naprawdę nie zmieniają się na niekorzyść (no poza zagrabieniem waty z
    paliwa od osobówek do połowy 2015) - same założenia ustawy są sensowne,
    co wprawiło mnie w niezłe zdziwienie :)
    w zasadzie spodziewałem się że watę odliczę tylko od ciężarowych i że to
    właśnie dla nich będę musiał prowadzić ewidencję (tak żeby dodać nam
    papierkologii)
    Akurat konieczność posiadania auta vat-1 była najgłupszą rzeczą, teraz
    będę mógł kupić pracownikowi zwykłe kombi, do którego chociaż spokojnie
    zmieści 3-metrowe rurki (moje dotychczasowe auto vat-1 ledwo mieści
    dwumetrowe). Będzie to bardziej upierdliwe bo będę musiał prowadzić
    ewidencję, ale rozumiem że chcą się zabezpieczyć przed użytkiem
    prywatnym takiego auta.

    Łukasz