  • Data: 2004-09-11 19:04:52
    Temat: Re: czego sie dowiesz od Pani w okienku - ciekawostki
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    news:chpncc$7nc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Drugi opad szczęki "ale źle Pani mi wpisała nazwę skróconą" (poprawek na
    > NIPie tym razem brak).

    A co powiesz na odmowę rejestracji nazwy z myślnikiem?
    I przez to firma mi sie durnowato nazywa, bo nie mamy czasu
    zmienić nazwy - wstawić myślnik trzeba.Wspólniczka załatwiała
    i ją niejako "zmuszono" do wywalenia myślnika. Pani w okienku żarty
    sie trzymały... ;-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Kruk krukowi oka nie wykole, winda windzie liny nie odgryzie...