eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy drukować dzienny raport sprzedaży z kasy fiskalnej › Re: czy drukować dzienny raport sprzedaży z kasy fiskalnej
    From: "Michał Gut" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy drukować dzienny raport sprzedaży z kasy fiskalnej
    Date: Tue, 5 Jan 2010 11:24:22 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hhum9u$gk9$1@achot.icm.edu.pl...
    > witam
    > 1.mam wątpliwości czy koniecznie muszę drukować dzienny raport sprzedaży
    > z kasy fiskalnej jeśłi książke PiR prowadzi mi biuro

    raport dobowy masz obowiazek drukowac, chyba ze nie bylo sprzedazy. malo
    tego, nie sprzedasz nic przez kase jesli go nie wydrukujesz:) sprawdz jak
    nie wierzysz:) nie ma tu znaczenia kto czy co ci prowadzi kwity. tak samo
    jak musisz je przechowywac (chociaz nie mam pojecia po kiego to komu)

    > 2. jeśłi nie mam kasy fiskalnej i książkę prowadzi mi biuro to czy
    > sprzedaż nieudokumentowaną fakturami muszę codziennie wpisywać do
    > ewidencji sprzedaży i ewidencje tę posiadać w miejscu wykonywana sprzedaży
    > czy wystarczy tylko zrobić zestawienie miesięczne i dać do biura

    codzienna sprzedaz gdy wystepuje (sa nawet do tego takie smiesazne kwitki
    akcydensowe).
    generalnie rzecz biorac opisz co chcesz zrobic to moze bedzie ci prosciej
    doradzic