eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy kupno komórki od osoby związanej umową z operatorem jest zgodne z prawem? › Re: czy kupno komórki od osoby zwišzanej umowš z operatorem jest zgodne z prawem?
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy kupno komórki od osoby zwišzanej umowš z operatorem jest zgodne z
    prawem?
    Date: Thu, 10 Nov 2005 21:40:42 +0100

    J.F. wrote:

    > A propos - co na niska cene urzad skarbowy ?

    Nic.

    > O ile pamietam to VAT nalezy zaplacic od wartosci rynkowej
    > w takim przypadku.

    Jakieś inne zabawne 'fakty z magla' znasz?

    Może np. o latających do góry kołami śmigłowcach wojskowych, robiących
    te tajemnicze kręgi w zbożu? ;->

    [ciach]

    > No .. jesli od poczatku nie mial zamiaru placic, to jest to
    > wyludzenie. Troche trudne do udowodnienia ze mial taki zamiar ..
    > ale jesli aparat od razu sprzedal a rachunku ani jednego nie zaplacil,
    > to sad moze prokuratorowi uwierzyc :-)

    Można próbować. Ale nawet wtedy wyrok będzie nie za sprzedaż, ale za
    'wyłudzenie' promocji.

    Zresztą umowa jest wyraźnie sformułowana: telefon za złotkówę i cyrograf
    na abonament.

    > A jak prokurator pomysli ze dobrze by bylo miec dwoch oskarzonych ?
    > I wspoludzial :-)

    A jak ci podrzucą narkotyki? Zaczynasz już straszne bajeczki opowiadać.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)