    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy mam poinformowac us?
    Date: Fri, 04 Apr 2003 08:22:12 +0200

    Użytkownik Latet napisał:

    > trzeba

    > Pare dni temu pytalem tu o to samo i doradzono mi,
    > ze urzad wlasciwy dla malzonki mozemy przy wspolnym
    > rozliczaniu sie calkowicie "olać" i nic tam nie wysylac.

    Bo teoretycznie możesz "olać" ale masz jak w banku że w maju zacznie
    żonę ścigac US do którego należy i trzeba będzie udowadniać że sie nie
    jest wielbłądem.

    Miała kiedys przeprawe z US mojego męża, który (mąż :-) ) po zmianie
    miejsca zamieszkania i właściwego urzędu zaczał dostawac co miesiąc
    pisma za starego US że nie złożył VAT-7 albo PIT-5. 4 (cztery) razy
    wyjasniał na pismie że zmienił US, przedstawiał kopie NIPu na którym
    zmiany zgosił (oczywiście do nowego US, jak każą przepisy). Za czwartym
    razem dopiero pomogło.

    Ale niedawmo dzowniła teściowa że przyszedł jakis polecony ze starego US
    na stary adres, ale nie odebrała. Nie wiemy co to było - mój mąz sie
    zaparł i nie odebrał :-)

    A więc nie ma dobrego sposobu, ale zawiadomienie "pominiętego" przy
    picie US zmniejsz szanse że będa cię ścigać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl