  • Data: 2004-10-11 15:21:59
    Temat: Re: czy mogę odliczyć VAT od:
    Od: "trk" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cieszę się, że przy okazji wątku tak żywo sobie dyskutujecie....

    ale czy ktoś mógłby odpowiedzieć na moje pytania????

    ok w sprawie drugiego - vatu na internet - coś już było,
    chociaż nikt nie zająknął się, co zrobić z okresem od maja
    przypomnę:
    od maja dostawałem FV na dostęp do sieci ze stawką 22% - odliczałem ten vat,
    chociaż
    sam nie jestem prowajderem, ani kafeją sieciową.... czy mam to już odkręcać
    (i jak najlepiej)
    czy czekać na korekty i dopiero w miesiącu ich otrzymania?

    a co do vatu od żarcia i napitku dla etatowców to oprócz jakichś
    nieistotnych dywagacji
    to kompletna cisza
    ech newsy....

    tym niemiej dziękuję tym którzy coś konstruktywnego już wnieśli
    i mam nadzieję jeszcze wniosą

    pozdrawiam
    trk