    From: "trk" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy mogę odliczyć VAT od:
    Date: Mon, 11 Oct 2004 19:04:29 +0200

    > A czytałeś o wyroku TK stwierdzającym że były zakaz...
    [CIACH mądre słowa]

    ufff.... to już za mądre dla mnie....
    ztcw to rozporządzenia można "olać" dopiero w sądzie
    ale żeby tam dojść, to najpierw trzeba przejść przez us i is,
    a wg nich rozporządzenia trzeba uwzględniać....

    to ja już chyba jednak pokajam się i zrobie te korekty - że raczej
    niesłusznie
    odliczyłem ten vat od sieci...

    > No, jakbyś tak jakieś mniej istotne (ale JEDNAK) istotne informacje
    > (OPRÓCZ tego że to "dla etatowców") zapodał to może by ktoś wiedział.
    > Jak dla mnie to nie jest jasne czy to ma być:
    > - posiłek regeneracyjny
    > - napoje wg przepisów
    > - żywność "na imprezę firmową"
    > - ...
    sam bym chciał wiedzieć, co to jest wg przepisów...
    siedzimy sobie we 3 (ja + 2 etatowców)
    i coś tam klepiemy w kompy....
    schodzi się przy tym trochę
    a to kawy, a to herbaty, a to cukru
    tudzież innej coli
    czasem kurier przyniesie jakąś pizzę
    czasem kupi się po prostu coś do wspólnego użytku
    kawałek chleba czy jakiś serek...

    (tylko nie mówcie mi "a jak robiłeś wcześniej" -
    dopiero od niedawana mam pracowników - jak byłem zupełnie sam
    to żadnego jadła ani napitku nie dawałem w koszty, ani nie odliczałem od
    tego vat)

    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS)