  • 11. Data: 2006-07-15 07:24:04
    Temat: Re: czy mozna tak zrobic? wykup mieszkania + darowizna, lub cos podobnego
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 lip o godzinie 09:05, na pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki,
    Boombastic napisał(a):

    > Jeszcze raz powtarzam, bonifikata jest bezzwrotna i wynika z ustawy, a nie z
    > statutu spółdzielni.

    O toto - ja mam w AN wpisane że w oparciu o uchwałę RM nr ...... udzielono
    bonifikaty w wysokości 60% (tylko na budynek!!- na grunt nie ma bonifikaty)
    i jeżeli w ciągu 5 lat sprzedam lub zmienię sposób użytkowania lokalu to
    muszę zwrócić uzyskaną bonifikatę po jej waloryzacji z tym że nie dotyczy
    to zbycia na rzecz osób bliskich.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 12. Data: 2006-07-15 07:56:10
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > muszę zwrócić uzyskaną bonifikatę po jej waloryzacji z tym że nie dotyczy

    Ty chyba piszesz o mieszkaniu komunalnym, więc to ma sie nijak do
    spółdzielczego.