    From: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy musze wykazywac w kpir przychod z tytulu...
    Date: Tue, 5 Feb 2002 11:55:25 +0100

    > 2. Przychodem z działalności gospodarczej są również:
    > 10) wynagrodzenia płatników z tytułu:

    Przychody te są groszowe i nie równoważą straty czasu i papieru na
    drukowanie KPR je zawierającej.
    Mimo to słyszałem o przypadku, gdy człowiek nie potrącił ich w deklaracji
    (to jego prawo, a nie obowiązek) i fiskus stwierdził wadę księgowości i
    zaniżenie podatku, gdyż przychody należne (nawet niezapłacone) powinny być
    ujęte....

    Ciekawe, do czego jeszcze można się przyczepić?
    Pozdrawiam
    Krzysztof