  • Data: 2006-12-05 08:40:41
    Temat: Re: czy odtwarzacz mp3 można wrzucić w koszty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Dec 2006, -ZED- wrote:

    > Hej!
    >
    > "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A to jest jakiś problem z wpisaniem tegoż? Bo nie rozumiem,
    > co chciałeś wyrazić tak troszcząc się o moją pamięć. ;-)

    Pewnie to, że posiadanie "firmowego" radia wyjdzie nawet w średnim
    okresie czasu drożej niż cała wartość tego PenDrive.
    http://www.krrit.gov.pl/abonament/abonament.htm

    Od "firmowych" odbiorników abonament płaci się *od każdej sztuki*.
    http://ww2.tvp.pl/3379.dzialy
    (ramka "ABONAMENT W FIRMIE")

    Czyli oprócz tego abonamentu który już się płaci raz (od dowolnej
    ilości radioodbiorników i/lub telewizorów wykorzystywanych
    na cele osobiste) dodatkowy abonament od *tego* radioodbiornika.
    Chyba że coś zmieniono o czym nie wiem.

    pzdr, Gotfryd