  • 1. Data: 2006-11-30 15:26:30
    Temat: Re: czy odtwarzacz mp3 można wrzucić w koszty?
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tjxngdqg5o25xk@unknown.mshome.net...

    > To mogą zawsze zarzucić, pytanie jest czy to jest naprawdę KUP
    > czy tylko chiałbyś żeby to był KUP żeby zapłacić mniejszy podatek.
    > Bo w KPiR wpisuje się tylko KUP-y(nieśmierdzące ;) )

    A ja własnie nie mam pojęcia, czy to śmierdzi, czy nie śmierdzi.
    Dokładniej - czy dodatkowe funkcje (mp3 i radio) śmierdzą w przenośnym
    nośniku danych.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    Ja kiedy

  • 2. Data: 2006-12-02 11:54:40
    Temat: czy odtwarzacz mp3 można wrzucić w koszty?
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Witam,

    Kupiłem odtwarzacz MP3, a dokładniej pendrive z funkcją radia
    i odtwarzacza MP3. ;-)
    Pytanie - czy mogę toto bezpiecznie wrzucić w koszty - analogicznie
    do zwykłego pendrive, czy też US będzie miał problem? Zawsze mogą
    mi zarzucić, iż kupilem sobie zabawkę. ;-)
    Jakie macie zdanie na ten temat?

    Dzięki. :-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    Bo Zed nie chce się tego dowiedzieć. Chce tylko założyć własną

  • 3. Data: 2006-12-02 12:54:03
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 02-12-2006 o 12:54:40 -ZED- <w...@t...polbox.com> napisał(a):

> [...]

    czy tylko chiałbyś żeby to był KUP żeby zapłacić mniejszy podatek.
    Bo w KPiR wpisuje się tylko KUP-y(nieśmierdzące ;) )

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-12-02 15:59:20
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 30-11-2006 o 16:26:30 -ZED- <w...@t...polbox.com> napisał(a):

> [...]
    >
    > A ja własnie nie mam pojęcia, czy to śmierdzi, czy nie śmierdzi.
    > Dokładniej - czy dodatkowe funkcje (mp3 i radio) śmierdzą w przenośnym

    No to my tym bardzije nie wiemy co chcesz z tym robić.

  • 5. Data: 2006-12-02 16:03:42
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No to my tym bardzije nie wiemy co chcesz z tym robić.

    Dłubać sobie w uchu. ;-)

    Przenosić dane i odtwarzać mp3. Przenoszenie danych kwalifikuje to, jako KUP,
    a mp3 niespecjalnie, bo nie jest mi potrzebne w dzialalności. Ale jeśli kupię
    drukarkę kolorową, a drukuję tylko C-B, to nikomu to nie przeszkadza. ;-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >

  • 6. Data: 2006-12-02 18:32:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Dec 2006, -ZED- wrote:

    > Jakie macie zdanie na ten temat?

    Że PenDrive jest koniecznie potrzebny, i do tego widać ma
    jakąś niezbędną cechę iż trzeba było wybrać akurat ten.
    MP3 i radio są zupełnie nieprzydatne, ale co robić skoro
    producent tylko z takimi dodatkami sprzedaje... ;)
    A IMO żeby nie prowokować to najlepiej jak na f-rze będzie
    tylko "pendrive", większość kontroli jest "papierkologiczna"!
    Czy ktoś kto nie handluje "akcyzą", złotem i podobnymi wynalazkami
    oraz ma tylko "małą" działalność nie polegającą na sprzedaży
    2000 asortymentu o małej cenie (czyli nie sklepy z drobnicą)
    spotkał się ostatnio z wizytą np. z okazji remanentu albo cóś?

    pzdr, Gotfryd :)

  • 7. Data: 2006-12-02 18:48:37
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 02-12-2006 o 19:32:10 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > 2000 asortymentu o małej cenie (czyli nie sklepy z drobnicą)
    > spotkał się ostatnio z wizytą np. z okazji remanentu albo cóś?

    Do mnie brat przyszedl ;) Chodzi Ci o remanent na koniec roku
    czy na dniach jakiś robisz ?

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-12-02 19:38:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Dec 2006, t wrote:

    > Do mnie brat przyszedl ;)

    Wrrrr. chodziło o US :), ale racja, nie napisalem.

    > Chodzi Ci o remanent na koniec roku
    > czy na dniach jakiś robisz ?

    Jakikolwiek.
    I nie mnie chodzi, a o sam fakt czy ktoś bedzie się interesował
    czy ów pendrive ma w środku audiofotovideodolbydualplastrofon :)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2006-12-02 20:00:43
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 02-12-2006 o 20:38:08 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Wrrrr. chodziło o US :), ale racja, nie napisalem.

    > Jakikolwiek.
    > I nie mnie chodzi, a o sam fakt czy ktoś bedzie się interesował
    > czy ów pendrive ma w środku audiofotovideodolbydualplastrofon :)

    Chwile śledząc forum na skarbowcy.pl zauważyłem że najczęściej się
    pojawiają
    przy remanencie jak mają klienta na oku albo chcą wymusić zwiększenie
    obrotów
    w celu udowodnienia zaniżania w poprzednich okresach.
    A tak z przypadku/z buta to pewnie pojawiają się równie często jak zwykłe
    kontrole..

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-12-02 21:44:31
    Od: "Robert R." <d...@x...wp.pl>

    Użytkownik "-ZED-" napisał w wiadomości >>> > Przenosić dane i odtwarzać
    mp3. Przenoszenie danych kwalifikuje to, jako KUP,
    >. Ale jeśli kupię
    > drukarkę kolorową, a drukuję tylko C-B, to nikomu to nie przeszkadza. ;-)
    A jeśli skończy Ci się tusz koloorowy i kupisz drugi w koszty, to pachnąca
    czy ta druga?