  • 1. Data: 2003-02-09 17:37:40
    Temat: czy przekaz elektron powyzej 5 osob
    Od: "Jarek" <q...@g...pl>

    Czy od 01.04.2003 bedzie trzeba obowiazkowo przekazywac do ZUS dokumenty
    rozliczeniowe droga elektroniczną ? Dla firm zatrudniajacych powyzej 5 osób
    ?
    Jarek

  • 2. Data: 2003-02-09 18:02:15
    Temat: Re: czy przekaz elektron powyzej 5 osob
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Jarek <q...@g...pl> wrote:
    > Czy od 01.04.2003 bedzie trzeba obowiazkowo przekazywac do ZUS dokumenty
    > rozliczeniowe droga elektroniczną ? Dla firm zatrudniajacych powyzej 5
    > osób ?

    Tak sobie wymyślił ZUS i załatwił nawet odpowiednie art. w Ustawie.(Ciekawe
    ile zapłacił?) Nie ma wyjścia.Można tylko "odwlec" o trzy miesiące.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-02-11 08:33:15
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

    W artykule news:b263lf$u0$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Jarek z adresu <q...@g...pl> napisał(a):
    > Czy od 01.04.2003 bedzie trzeba obowiazkowo przekazywac do ZUS
    > dokumenty rozliczeniowe droga elektroniczną ? Dla firm
    > zatrudniajacych powyzej 5 osób ?
    > Jarek

    tak niestety
    chciałem nawet zarejestrować swoje zgłoszenie i coś tam jeszcze, ale w moim
    oddziale się cosik zepsuło i łaskawie za 2 tydodnie dędą rejestrować dalej
    :)

    Pozdrawiam Malinka