    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy przyjąć fakturę ...
    Date: Mon, 02 Dec 2002 16:00:57 +0100

    Użytkownik Nikt napisał:

    > Jeśli jesteś VAT-owcem to nie przyjmuj bo nie będziesz mieć prawa
    > odliczenia nawet tych 7%. Jeśli nim nie jesteś to ryzykujesz tylko
    > tyle, że po pewnym czasie sprzedawca wystawi kortektę i zażąda dopłaty

    Ej, a na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    US nie zabroni Ci odliczyc 7% VAT w przypadku gdy własciwa stawka jest
    22%. Za właściwą stawkę odpowiada sprzedawca. Jego "pociagną za
    konsekwencje" jak cos będzie nie tak

    Jest jakis przepis który każe kupującemy sprawdzac stawki VAT na
    wszystki artykuły jakie kupuje?
    To by dopiero była paranoja. Czy ja musze wiedziec jaka stawke VAT ma
    wąz ogrodowy i czy sww na fakturze jest prawidłowe?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl