  • Data: 2003-05-07 21:44:41
    Temat: Re: czy trzeba płacić PCC?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 May 2003, Slayer wrote:

    >+ czy należy zapłacić podatek od czynności cywilnoprawnych w sytuacji gdy firma
    kupuje
    >+ od osoby fizycznej np. 10 000 cegieł( czy jakichkolwiek innych rzeczy) po 5zł
    sztuka
    >+ za cenę 50 000zł?

    Właśnie mnie skołowałeś :], bo odruchowo myślałem że "cena" to to
    co mnoży się przez "ilość" aby otrzymać "wartość". Ale pewnie dla
    towarów masowych stosuje się inne wykładnie. Chyba że ustawodawcy
    "tak wyszło" :)
    Znaczy: chciałem napisać że jeśli odpowiedź uzyskasz nie na grupie
    to ja bym prosił żebyś publicznie zaspokoił ciekawość jak ma być :)

    A tak BTW: to do "przerobu lub odsprzedaży" czy "innych celów" ?
    Bo jak rozumiem wątpliwość jest tylko przy "przerobie i odsprzedaży"
    (przy "pozostałych przypadkach" napisali wyraźnie: "wartość", więc
    IMHO: "oczywiście tak").

    pozdrowienia, Gotfryd