    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy umowę użyczenia lokalu trzeba rejestrowac w US?
    Date: Mon, 2 May 2011 11:08:04 +0200

    > Jeśli mieszkanie zostanie wynajęte na umowę użyczenia to rzeczą oczywistą
    > jest wliczanie czynszu w koszta - ale jak wliczać opłaty za media na
    > podstawie fvat wystawianych przez PGiNG, PGE etc? Faktury są wystawiane na
    > właściciela.

    Czy napewno jest rzeczą oczywistą? Skoro jest to mieszkanie użyczone, to
    trzeba by było się zastanowić, co obejmuje to użyczenie. Wydaje mi się, że
    stałe opłaty bezpośrenio związane z istnieniem mieszkania (np. czynsz, ale
    nie prąd) są niejako jego częścią. Przy najmie co innego. Tam określacie co,
    kto płaci.