    From: bromden <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy us moze kwestionowac ...
    Date: Fri, 15 Feb 2002 15:54:47 +0100
    To: Adam <e...@p...onet.pl>

    > W jaki sposób US domaga się? Ustnie, pisemnie, dzwonią do żony, nachodzą w

    na razie - telefonicznie, pani poprosila mnie o przyniesienie umowy
    dosc zdecydowanie (oprocz innych rzeczy, ktore nie sa problemem),

    czy mam wspominac o umowie, ktora posiadam, a ktora nie obejmuje
    tej uslugi?
    czy moge powolac sie na umowe ustna? (poczytam jeszcze kc, ale moze
    ktos ma doswiadczenia ...)