  • Data: 2007-03-05 13:32:23
    Temat: Re: czym sie roznia podklasy PKD
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Mar 2007 07:14:47 +0100, "master" <m...@m...pl> wrote:

    >czyli jak nie mam 50.10.A Sprzedaż hurtowa pojazdów samochodowych, to nie
    >moge sprzedawac pojazdow na rzecz innych firm? czy tylko osobom prywantnym?
    Ja ten zapis "konsument finalny" zinterpretowalem nie w rozumieniu
    "nie firma" tylko w rozumieniu "podmiot ktory nie odsprzedaje dalej".
    Przeciez "firma" moze kupic samochod dla *swojego* uzytku. I to bedzie
    detalicznie w tym rozumieniu. Moze tez kupic 1000 samochodow dla
    swojego uzytku. I to wciaz bedzie detalicznie ;)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl