  • 1. Data: 2004-02-15 23:50:00
    Temat: darmowy program do małej firmy
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Witam
    Znacie jakis program darmowy albo pełne demo do księgowania małej firmy ?
    Dosłownie firma zatrudniająca 10 ludzi i kilkadziesiąt rachunków w skali
    roku.
    rafal

  • 2. Data: 2004-02-16 00:11:42
    Temat: Re: darmowy program do małej firmy
    Od: "Piotr" <n...@n...pl>

    > Znacie jakis program darmowy albo pełne demo do księgowania małej firmy ?

    wszyscy znają :) i znają google 8-)

    Ja jednak chciałbym wspomnieć dobrą zasadę:

    "Program dla firmy powinien kosztować przynajmniej tyle,
    co miesięczna pensja prezesa albo właściciela."

    Piotr

  • 3. Data: 2004-02-16 06:48:06
    Od: "Bielas" <b...@g...pl>

    > "Program dla firmy powinien kosztować przynajmniej tyle,
    > co miesięczna pensja prezesa albo właściciela."
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    ale jesteś qrw... mądry!!
    najlepiej jakbyś się wogóle nieodzywaj

    pozdr
    tomasz

  • 4. Data: 2004-02-16 07:32:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 16. lutego 2004 00:50 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane rafi:

> [...]
    > Dosłownie firma zatrudniająca 10 ludzi i kilkadziesiąt rachunków w skali

    Księgowania, czyli? Bo PKPiR o nazwie Ala 2000 Lite znajdziesz na
    styczniowym Enterze. Obsługuje do 40 wpisów na miesiąc. Natomiast skoro
    macie aż 10 pracowników, to chyba tych wpisów jest więcej?

    Polecam też produkty firmy TGSoft: http://www.tgsoft.pl/ PKPiR kosztuje
    niewiele i chyba dziesięcioosobowe przedsiębiorstwo na nią stać.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2004-02-16 08:30:52
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > ale jesteś qrw... mądry!!
    > najlepiej jakbyś się wogóle nieodzywaj

    No przy takim wychowaniu to zostan lepiej pracownikiem etatowym ;)

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 6. Data: 2004-02-16 08:39:03
    Od: "Piotr" <n...@n...pl>

    > ale jesteś qrw... mądry!!
    > najlepiej jakbyś się wogóle nieodzywaj
    >
    > pozdr
    > tomasz

    Nie rozumiesz wielu rzeczy.
    Firmy produkujące oprogramowanie też chcą żyć.
    Dlaczego nikt nie pyta gdzie "leży" darmowy chleb.

    Rusz mózgownicą koleś, przemyśl temat.

    Nie pozdrawiam
    Piotr

    PS.
    Tristan przestań reklamować tgsoft, to jest SPAM
    Długo Ciebie nie było na grupie i właśnie się odezwałeś.

  • 7. Data: 2004-02-16 11:15:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bielas,

    Monday, February 16, 2004, 7:48:06 AM, you wrote:

    > ale jesteś qrw... mądry!!

    ale jesteś q...lturalny!!

    > najlepiej jakbyś się wogóle nieodzywaj

    najlepiej idź już sobie!