  • Data: 2005-05-16 10:16:37
    Temat: Re: darowizna- pomocy!!!!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 15 May 2005, Slayer wrote:
    [...]
    > +
    > + - jak wiadomo optimus exportował i importował ten sam sprzęt zyskując na tym
    > + VAT

    Stanowczo się sprzeciwiam :]
    Optimus jedynie nie musiał odprowadzić VAT - na takich samych zasadach
    jak firmy zagraniczne. Ja rozumiem że rozumiesz :) ale taki zapis
    sugerowałby że Optimus chciał być "lepszy o VAT" dzięki "dziurze
    w podatkach" - a tak naprawdę Optimus nie chciał być *gorszy* od firm
    zagranicznych którym nie "dziurę" a jasno zapisane zwolnienie
    zafundowano...

    > + - sąd jak wiadomo był innego zdania...

    ...na szczęście.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)