  • 1. Data: 2003-10-10 07:26:12
    Temat: debet w bilansie
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    Na rachunku firmowym jest debet (dopuszczalny, zgodny z umową z bankiem). W
    jakiej pozycji bilansu powinien się on pojawić - zobowiązania
    krótkoterminowe -> kredyty bankowe??
    Bo rozumiem, że nie mogę kompensować stanu środków pieniężnych w kasie i
    debetu w banku i wpisać "salda"

    Magda

  • 2. Data: 2003-10-10 09:00:56
    Temat: Re: debet w bilansie
    Od: "Przemo" <p...@k...pl>

    witam
    masz racje, ponieważ ujemny stan na r-ku bankowym spowodowany korzystaniem z
    kredytu obrotowego ujmuje sie w bilansie po stronie pasywów w pozycji
    Zobowiązania krótkoterminowe/ Kredyty i pożyczki

    Przemo