    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: deklaracja Vat za pażdziernik do kiedy?
    Date: Fri, 24 Nov 2006 18:20:44 +0100

    On Fri, 24 Nov 2006, kElka wrote:

    > NIE , NIE jestem blisko czerwonego światła i wyciągam kodeks,aby sprawdzić
    > czy w konkretnej sytuacji obowiązuje taki przepis;)

    :)
    Widziałem już ten argument przy dyskusjach prawnosamochodowych.
    I przyznam że jest to jedna z najlepszych dotąd widzianych prezentacji
    "na czym polega kiepskość prawa".
    Jest wypadek, kierowca miał w najlepszym przypadku kilka sekund na
    rozstrzygnięcie co zrobić.
    A później kolejne sądy po dwa tygodnie w kilkugodzinnych sesjach usiłują
    dojść czy przecinek należy rozumieć jako ważniejszy czy mniej ważny
    od przyimków "za" i "oraz" w trzecim zdaniu drugiego paragrafu...

    Przecież to co dzieje się np. z interpretacją "skrzyżowania o ruchu
    okręznym" nie wiadomo czy jest tragedią czy komedią - na pewno
    jest to dramat, IMO wskutek braku precyzji zapisów ORAZ poplątania
    potocznego i matematycznego pojęcia "kierunku" z niewyróżnianiem
    "kierunku ruchu" od "kierunku obrotu" na deser".

    Tak że wyrażam zrozumienie :)

    > A na serio to wątpliwości miałam takie,ze sobota nie jestświętem.

    Wyjątkowo (?!) ktoś rozsądny napisał to czarno na białym.

    pzdr, Gotfryd