  • 1. Data: 2006-11-24 07:58:44
    Temat: deklaracja Vat za pażdziernik do kiedy?
    Od: "kElka" <k...@p...onet.pl>

    No właśnie, do 27 ?? Gdzięś widziałam taką wiadomość , ale mam
    wątpliwości?. Z drugiej strony US w soboty nie pracuje, ale poczta tak.
    sobota jest dniem roboczym? wybacznie pewnie głupie pytanie, ale
    działalonść DG mam dopiero 3 miesiąc
    Pozdr ELKA

  • 2. Data: 2006-11-24 08:20:08
    Temat: Re: deklaracja Vat za pażdziernik do kiedy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Nov 2006, kElka wrote:

    > No właśnie, do 27 ?? Gdzięś widziałam taką wiadomość , ale mam
    > wątpliwości

    W Ordynacji! Art.12.
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ordynacja-podatkow
    a-1_2_129.html
    :)

    > działalonść DG mam dopiero 3 miesiąc

    "No może przejechałem przez czerwone światło, ale prawo jazdy mam
    dopiero trzeci miesiąc" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-11-24 08:41:14
    Temat: Re: deklaracja Vat za pa?dziernik do kiedy?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-11-2006 o 08:58:44 kElka <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No w?a?nie, do 27 ?? Gdzi?? widzia?am tak? wiadomo?ae , ale mam
    > w?tpliwo?ci?. Z drugiej strony US w soboty nie pracuje, ale poczta tak.
    > sobota jest dniem roboczym? wybacznie pewnie g?upie pytanie, ale
    > dzia?alon?ae DG mam dopiero 3 miesi?c
    > Pozdr ELKA

    Do 27., w ustawie zapis jest jasny - jesli termin przypadana dzien wlony to
    przesuwany jest na pierwszy dzien roboczy po tym dniu wolnym.

  • 4. Data: 2006-11-24 08:51:06
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kElka <k...@p...onet.pl> w

    > No właśnie, do 27 ?? Gdzięś widziałam taką wiadomość ,

    Ja widziałem w Ordynacji podatkowej Art. 12. § 5.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2006-11-24 09:37:42
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "kElka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Do 27.11. I polecam przejsc na vat-7k. :-)

    marekz

  • 6. Data: 2006-11-24 09:51:04
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-11-2006 o 10:37:42 MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "kElka" <k...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Do 27.11. I polecam przejsc na vat-7k. :-)

    Oj niekoniecznie sie ot oplaca :)

  • 7. Data: 2006-11-24 09:57:56
    Od: "kElka" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0611240917450.332@athlon64...

> [...]
    a-1_2_129.html
    > :)

    > "No może przejechałem przez czerwone światło, ale prawo jazdy mam

    NIE , NIE jestem blisko czerwonego światła i wyciągam kodeks,aby sprawdzić
    czy w konkretnej sytuacji obowiązuje taki przepis;)
    A na serio to wątpliwości miałam takie,ze sobota nie jestświętem.
    Dzięki

  • 8. Data: 2006-11-24 17:20:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Nov 2006, kElka wrote:

    > NIE , NIE jestem blisko czerwonego światła i wyciągam kodeks,aby sprawdzić
    > czy w konkretnej sytuacji obowiązuje taki przepis;)

    :)
    Widziałem już ten argument przy dyskusjach prawnosamochodowych.
    I przyznam że jest to jedna z najlepszych dotąd widzianych prezentacji
    "na czym polega kiepskość prawa".
    Jest wypadek, kierowca miał w najlepszym przypadku kilka sekund na
    rozstrzygnięcie co zrobić.
    A później kolejne sądy po dwa tygodnie w kilkugodzinnych sesjach usiłują
    dojść czy przecinek należy rozumieć jako ważniejszy czy mniej ważny
    od przyimków "za" i "oraz" w trzecim zdaniu drugiego paragrafu...

    Przecież to co dzieje się np. z interpretacją "skrzyżowania o ruchu
    okręznym" nie wiadomo czy jest tragedią czy komedią - na pewno
    jest to dramat, IMO wskutek braku precyzji zapisów ORAZ poplątania
    potocznego i matematycznego pojęcia "kierunku" z niewyróżnianiem
    "kierunku ruchu" od "kierunku obrotu" na deser".

    Tak że wyrażam zrozumienie :)

    > A na serio to wątpliwości miałam takie,ze sobota nie jestświętem.

    Wyjątkowo (?!) ktoś rozsądny napisał to czarno na białym.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2006-11-24 17:46:42
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-11-2006 o 18:20:44 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > dojść czy przecinek należy rozumieć jako ważniejszy czy mniej ważny
    > od przyimków "za" i "oraz" w trzecim zdaniu drugiego paragrafu...

    Jeśli ktoś coś napisał a Ty to czytasz potem i nie wiesz o co chodzi to....
    się tego kogoś pytasz no nie :)?
    Sąd też się powinien pytać o co chodziło a nie gdybać na interpunkcją
    (oczywiście w świecie bliskim ideału, w idealnym nie powinno być żadnmych
    wątpliwości).

    Art. 113 Ustawy o VAT to też przecież jakiś koszmar jest ciemnogrodzki,
    dam głowę że ci co to uchwalali nie mieli pojęcia jakie będą skutki i ile
    możliwych interpretacji.
    IMHO do każdej ustawy powinny być obowiązkowe objasnienia z
    przykładami(jako załączniki),
    tak żeby ani skarbowcy ani sądy nie musiał gdybać co i jak. Oczywiście
    zawsze będą jakieś kwestie sporne
    ale wtedy można ją rozwiązać i dopisać do ustawy jak postępować w takihc
    przypadkach.
    W tej chwili idą do skarbówki wytyczne z góry, ale sądów już to nie
    obowiązuje.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-11-27 11:43:09
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oj niekoniecznie sie ot oplaca :)

    A jakie mogą być potencjalne złe efekty, bo ja nie widzę na
    pierwszy rzut oka...?

    mz