  • Data: 2002-04-26 04:48:24
    Temat: Re: delegacja a KPiR
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Apr 2002, Sark wrote:
    [...bilety kom. miejskiej...]
    >+ > ...i kiedy wliczasz w KUP ?
    >+ > Przy zakupie ?
    >+
    >+ Tak, od razu w tym mommencie
    >+
    >+ > (myślę o zarzucie: przecież Pan jeździ prywatnie -:[ !)
    >+
    >+ A jak w takim razie odeprzesz zarzut związany z
    >+ zakupem papieru czy tuszu do drukarki "przecież

    Nijak ! Również:
    [...]
    >+ Zresztą zawsze można zdać pytanie czy aby
    >+ wszystkie rozmowy telefoniczne wychodzące z US sa
    >+ związane z działałnośią tej "firmy" i czy nie ma

    ..jest oczywiste, takoż:
    [...]
    >+ jasne jeszcze na tym bilecie każ sobie postawić
    >+ pieczątke firmową usługobiorcy z datą i jego
    >+ podpisem oraz oświadczeniem że to TY byłeś u niego

    ...jest przesadą, argument:
    [...]
    >+ podpisana umowę to kupuję od razu bloczek biletów
    >+ (15-20 szt) "na firmę". Zreszta tak mi kiedyś
    >+ powiedziała pani z US.

    ...wygląda sensownie, natomiast - mimo że:

    >+ Inna sprawa że te wsszystkie powyższe obawy są
    >+ śmieszne w konfrontacji np. ze sp. z o.o. których
    >+ właściciele wykorzystuja samochody firmowe do
    >+ prywatnych celów bez ograniczeń i zachamowań w tym
    >+ wyjazdy na zagraniczne wakacje (i jest to norma).
    >+ Czy którakolwiek tego typu firma rozlicza się z
    >+ rozmów telefonicznych na podstawie bilingu
    >+ (mieliśmy tyle tyle rozmów firmowych a tyle
    >+ prywatnych) a czy tak robią US'y :-) ?

    ...sprawa wygląda tak:
    samochód - tak
    taksówka - tak (ale rachunek)
    bilety KM do delegacji - tak
    biletów "na bloczki" .... NIE ! (nie wiem czemu !)

    Czy ktoś zna sp.z o.o. która kupuje bilety na bloczki
    i wrzuca w koszty ? No i najlepiej jakby jakaś kontrola już
    kiedyś była.
    (nie, nie wiem czemu - ale...nie widziałem :> a *nawet* bilety
    KM "do delegacji" potrafiły tu i ówdzie wzbudać *pewne* opory
    oparte o "w przepisach nie pisze")

    Pozdrowienia, Gotfryd