  • Data: 2002-04-26 12:42:16
    Temat: Re: delegacja a KPiR
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    .stanpol.com.pl...

    > Czy ktoś zna sp.z o.o. która kupuje bilety na
    bloczki
    > i wrzuca w koszty ?

    Pracowałem w takiej firmie, parę razy jechałem na
    koniec miasta przy użyciu komunukacji miejskiej,
    pani w biurze oderwala z BLOCZKA kilka biletów
    ("żeby pan miał i na powrót" :) no a ja musiłaem
    na jakimś papierku postawic parafkę że je pobrałem
    (chyba chodziło tylko o rozliczenie wewnętrzne) po
    powrocie biletów skasowanych nie musiałem oddawać
    :-)

    > No i najlepiej jakby jakaś kontrola już
    > kiedyś była.

    Byłam i to vat i ta od dochodowego .... i do
    niczego się nie przyczepili i były panie z us
    bardzo grzeczne acz wnikliwe, pelna kultura z obu
    stron :-)

    > a *nawet* bilety
    > KM "do delegacji" potrafiły tu i ówdzie wzbudać
    *pewne* opory

    No to juz chyba polska klasyka, nie tylko co
    województwo, miasto ale nawet w tym samym mieście
    co us to inna interpretacja przepisów (fakt że
    miłościwie panujący min-fin ma w tym spory udział
    :-)

    Używasz ciągle slowa delegacja ale rozumien nie
    masz na mysli konkretnego druczka i jego
    potwierdzania (może mieć to znaczenia w dużej
    firmie (do rozliczeń wewnętrznych) ale nie w
    przypadku firmy jednoosobowej ?

    Sark