eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie › Re: dlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie
  • Data: 2003-06-24 08:58:28
    Temat: Re: dlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "queba" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bd6eib$lui$1@topaz.icpnet.pl...

    > dlaczego???
    > jestem studentem - muzykiem , i wszystkich gowno obchodzi czy powiedza mi
    > tym , lub nie powiedza o tamtym.

    (...)

    > dlatego pytam sie was moi drodzy,
    > moze pomozecie mi w tym pieprzonym swiecie i odpowiecie mi na czesc pytan
    > przynajmniej, bo wyjde z siebie.
    >
    > czy sa jakies znizki w zusie dla studentow ?
    >
    > czy musze placic ten pierd... zus? nie moge zalozyc sobie takiego konta i
    > sam gromadzic pieniadze? z checia wydalbym je na inwestycje a nie na
    laski
    > po 80 ktore przyjechaly z syberii i nawet wojny niewidzialy ( mam taka
    jedna
    > znajoma babcie , duzo mi mowila o tamtych czasach a renty dostaje 1600zł)

    Wielu ludzi płaci pier* podatki na to, żebyś Ty mógł te swoje studia
    skończyć. A jak dobrze pójdzie, to będziesz na utrzymaniu podatników do
    zasr* śmierci, więc proszę łaskawie, abyś przestał mieć pretensje do całego
    świata, że nie kręci sie wokół Ciebie.

    > rozpisalem sie troche ale moje zale nadal pozostaja pod czaszka bo czegos
    > tym swiecie nie rozumiem. chcialbym sie dostosowac , ale niewiem czy
    > potrafie, moze lepiej bedzie ..... gdzie indziej.

    Tak, zdecydowanie lepiej będzie gdzie indziej, choć byłoby miło, gdybyś
    przed wyjazdem zwrócił kasę za naukę i publiczną służbę zdrowia.

    Pzdr,
    BaLab