eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie › Re: dlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie
    From: "queba" <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie
    Date: Tue, 24 Jun 2003 20:24:09 +0200

    jak sie was tak czyta, to mozna ocipiec !!!
    dziekuje tym, ktorzy mi odpowiedzieli na niektore pytania,
    ale tym ktorzy narzekaja na mnie ze mam swoje zdanie to tylko gratuluje...
    czego?
    ze jestescie tak samo pierdyknieci jak ten caly system w Polsce.
    co do Babci....
    jedna byl;a na syberii, druga siedziala w polsce, wiec moge miec takie
    zdanie jakie tutaj wyrażam, bo mam przynajmniej wiedze z dwoch stron.
    na syberii bylo trudno, ciezko, ale niebylo wojny. tam sie zylo, natomiast w
    polsce nie mozna bylo zyc, bales sie za kazdym razez kiedy ktos strzelal do
    ciebie.

    to mnie swiat ma ksztaltowac , a nie banda cwoków, którzy przystosowali sie
    do tego co panuje.
    To ja mam oddawac za studia?
    ja sie czlowieku ucze na prywatnych, bo na państwowych owszem naucza cie,
    ale po co jak mozna szybciej sie rozkrecic. wiesz czlowieku, ilu karków
    zostalo studentami?
    ty masz wogóle o tym pojecie?
    chyba nie bo jestes zwapnialym pseudodemokratą, któremu wszystko obojętne co
    sie dzieje dookoła. masz dupe i kanape zeby na niej siedziec to siedz, bo
    mieszkanie pewnie dostales ze spoldzielni. miales farta. ja nie mam bo
    urodzilem sie kilka lat pozniej.
    przykro mi