  • Data: 2003-09-10 12:42:25
    Temat: Re: dług wobecskarbupaństwa-ważne
    Od: kermeet <v...@p...DOT.onet.DOT.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote in
    news:Pine.WNT.4.56.0309101155130.-41308925@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl:

    > Za członków rodziny podatnika uważa się zstępnych, wstępnych,
    > [cut], małżonków zstępnych, osobę pozostającą w stosunku
    > przysposobienia oraz pozostającą z podatnikiem w faktycznym pożyciu.

    przetłumaczy mi to ktoś z polskiego na nasze?

    Mimo, że nie jestem prawnikiem to czytać potrafię, jednak jak czytam
    czasami takie ustawy/ordynacje, to mi się coś w środku przewraca na drugą
    stronę :->

    pozdrawiam

    PS. Moje pytanie było banalne... ale odpowiedzi jednoznacznej chyba nie da
    się uzyskać bez pomocy prawnika :-( Ech....

    --
    -----