  • 1. Data: 2002-11-15 08:15:28
    Temat: dokupienie pamięci do komputera ? Modernizacja czy koszt ?
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam,
    Mam pytanie
    - czy powiększenie pamięci o pojedyncze elelmenty poniżej 1000 zł- np.
    dodatkowy RAM - stanowi koszt czy tylko modernizazcję środka trwałego przy
    pełnej księgowości ?
    Z góry dzięki za podpowiedź a może i konkretny przepis.
    Pozdrawiam
    ZN

  • 2. Data: 2002-11-15 11:52:35
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - czy powiększenie pamięci o pojedyncze elelmenty poniżej 1000 zł- np.
    > dodatkowy RAM - stanowi koszt czy tylko modernizazcję środka trwałego przy

    Modernizację. Ale pamięć stara może się przecież uszkodzić i wtedy jest
    wymiana czyli koszt.

    Kuba

  • 3. Data: 2002-11-15 21:38:03
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Nov 2002, XYZ wrote:

    >+ Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Modernizację. Ale pamięć stara może się przecież uszkodzić i wtedy jest

    Spróbuję się zabawić w "co poeta miał na myśli": masz
    rację, oba razy :)
    Ale rozbudowę o elementy o jednostkowej wartości poniżej
    3500 zł można *wrzucić w koszt* *bez podwyższania wartości
    początkowej*. Po prostu potraktować tak jakby *nie były*
    składnikiem ŚT.

    Art. 22g.17 UoPDoOF :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-11-15 21:39:53
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Nov 2002, XYZ wrote:

    >+ Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > pełnej księgowości ?
    ********************

    Acha.... tak to jest jak sie zabiera głos przed przeczytaniem
    *całego* pytania :(
    Nie bić za cytowanie UoPDoF !!!! Wnoszę o łagodny wymiar kary !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-11-15 22:36:35
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

> [...]
    > *całego* pytania :(
    > Nie bić za cytowanie UoPDoF !!!! Wnoszę o łagodny wymiar kary !

    OF nie moze prowadzic pełnej ksiegowosci ?

    Karol

  • 6. Data: 2002-11-15 23:03:21
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Nov 2002, Karol wrote:

> [...]
    >+
    >+ OF nie moze prowadzic pełnej ksiegowosci ?

    Czasem nawet powinien....
    Wychodzi na to że *JEDNAK* powinienem iść spać :>

    THX - tak jakoś czasem mam zacięcie w myśleniu, jakby zapisy
    o ksiegach rachunkowych (np. z art. 22.5) dawały jakoweś
    "szpecuprawnienia" przepisom o księgowości - choć wiem
    że tak nie jest :] i różnice są tylko 'poniżej' ustaw
    podatkowych (np. w rozporządzeniu ds KPiR itp).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-11-18 14:03:20
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> wrote in message
    tanpol.com.pl...

    > [...]

    A SKAD weznie po np 2 latach modl pamieci "o tych samych parametrach" ?

    U "prawnych" jest analogicznie.....

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-11-18 15:32:12
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Nov 2002, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
    >+ > >+ Modernizację. Ale pamięć stara może się przecież uszkodzić
    >+ > >+ i wtedy jest wymiana czyli koszt.
    >+
    >+ A SKAD weznie po np 2 latach modl pamieci "o tych samych parametrach" ?

    wKF:
    Z komisu. Pamięci o "lepszych parametrach" nie użyje z prozaicznego
    pwodu: DIMM np. nie chce "wejść" do wąskiego SIMMa ;)

    [...]
    >+ U "prawnych" jest analogicznie.....

    Stanowczo domagam się urzędowego skrótu w rodzaju ŚToWNiP ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2002-11-19 08:20:04
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> wrote in message
    tanpol.com.pl...
> [...]
    > Z komisu. Pamięci o "lepszych parametrach" nie użyje z prozaicznego
    > pwodu: DIMM np. nie chce "wejść" do wąskiego SIMMa ;)

    Nie swiruj...
    2 lata temu w w uzyciu byly juz SDRAMy - zwykle 32 lub 64 MB.
    Dzis za cene tego z komisu mozna kupic 265 i o z VAT-em i gwarancja
    (inna sprawa ze komputer zobaczy tylko 128 ale to i tak 2 razy wiecej).