  • 1. Data: 2004-02-09 15:23:51
    Temat: dom
    Od: l...@m...com

    Szanowni czytelnicy
    poszukuje porady
    w roku 2000 zakupilem dzialke i rozpoczolem budowe domu. W tym samym roku
    po raz pierwszy pojawily sie odliczenia od podatku. Pytanie na dzis: do
    kiedy mam prawo odliczac wydatki. Czy ulga rozpoczeta w 2000 ma jakies
    ograniczenia czasowe?

  • 2. Data: 2004-02-09 16:01:46
    Temat: Re: dom
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    l...@m...com wrote:

> [...]
    > w roku 2000 zakupilem dzialke i rozpoczolem budowe domu. W tym samym roku
    > po raz pierwszy pojawily sie odliczenia od podatku. Pytanie na dzis: do

    Zarty sobie z nas pan robi...
    GDYBY rozpoczal Pan budowe domu w 2000 roku to najpozniej w 2000 roku
    pojawilyby sie pierwsze wydatki . U mnie byl to PROJEKT,
    Ale inni mieli inne...

    > Czy ulga rozpoczeta w 2000 ma jakies
    > ograniczenia czasowe?

    zapomnialem...
    ale obilo mi sie o uszy, ze w 2004 rokupodatnik ktory NABYL
    prawo do ulgi moze nadal ponosic wydatki..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-09 16:33:35
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    bosz wrote:

> [...]
    >
    > zapomnialem...
    > ale obilo mi sie o uszy, ze w 2004 rokupodatnik ktory NABYL
    > prawo do ulgi moze nadal ponosic wydatki..

    Acha..
    NABYWA prawa do ulgi ten, kto PONIOSL wydatki na budowe TEGO domu.

    Niektore US-y wiazaly to z uzyskaniem WTEDY pozwolenia na budowe,
    niektore nie, byle po tem NA TEN dom pozwolenie zostalo wydane.

    Tak iwec prosze dobrze przeszukac papieruy, czy przypadkiem nie poniosl
    Pan]wydatkow w 2000 na budowe TEGO domu.

    Boguslaw