  • Data: 2010-12-29 13:30:39
    Temat: Re: dostarczanie faktur
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Dec 2010, Kotlet wrote:

    > kazda wystawiona w ciagu 7 dni od zakonczenia danego okresu rozliczeniowego ?

    Termin 7 dni dotyczy tylko przypadku, kiedy wystawca ma taki obowiązek,
    zaś obowiązek powstaje albo z mocy ustawy, albo kiedy klient się upomni.
    JEŚLI obowiązek nie jest ustawowy, czyli ani nie jest to wyjątek
    w postaci operatora telekom (jak rozumiem tu masz oczywistą rację :)),
    ani klient się *jeszcze* nie upomniał, to ... wszystko jest w porządku :)

    > dostala, na dwoch kartkach wydrukowane oryginaly jeden pod drugim,

    "no co, panie kontrolerze, o tu mam arkusz w excelu zrobiony tak,
    że mogę nastawić odstęp od góry strony, więc co miesiąc zmieniam
    rozmiar pustego pola i przepuszczam komplet papierów przez drukarkę"
    ;)

    > gdyby te
    > fakuty byly wystawiane w terminie to nie mogly by sie znalezc na jednej
    > kartce

    J.w. :)

    > i zastanowilo mnie czy przypadkiem ta firma nie naciagnela prawa,

    Pewnie naciągają.
    Mam nadzieję, że zgadzamy się iż prawo jest bzdurne :(

    pzdr, Gotfryd