    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dostarczenie faktury
    Date: Mon, 16 Jun 2008 13:51:23 +0200

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 czerwiec 2008 11:42
    (autor my way
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g35chq$57l$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Przez pare ładnych lat pracy na PK nie zdarzyło mi się, aby ktos z
    > dostawców domagał się przyjazdu i odbioru faktury. Dlaczego tak się
    > dzieje, Maddy doskonale objasniła.

    No dobrze, ale MI się trafiło. Może miałem kupować u Zaufanego Sprzedawcy
    TM, ale wtedy jest drożej. Więc problem defakto istnieje.

    > A co do problemu z dokumentowaniem transakcji, to tylko 1 raz miałam
    > dostawcę, który robił problemy z wystawieniem faktury. Po kilku
    > nieskutecznych rozmowach z gosciem ustaliłam pod jaki US podlega. I
    > powiadomiłam go o tym fakcie. Efekt był natychmiastowy ;)

    No ale on chce wystawić. Tylko nie chce przysłać :D
    --
    Tristan