    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dostarczenie faktury
    Date: Mon, 16 Jun 2008 14:33:14 +0200

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 czerwiec 2008 11:42
    > (autor my way
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <g35chq$57l$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > No dobrze, ale MI się trafiło. Może miałem kupować u Zaufanego Sprzedawcy
    > TM, ale wtedy jest drożej. Więc problem defakto istnieje.

    Ale to jest problem braku pieniędzy a nie niedoskonałości systemu.
    Ergo - rynek to reguluje tylko Ty masz za mały udział w rynku.

    > No ale on chce wystawić. Tylko nie chce przysłać :D

    Tristan, czytając o Twoich bolączkach przychodzi mi do głowy jedno -
    masz cholernego pecha tak w 50% przypadków.

    Bo pozostaje druga połówka.
    Sprawa na którą nie chciałam zwracać uwagi bo zaraz na mnie krzyczą że
    jestem wredna baba i takie tam (wredne baby mają w życiu lepiej, tak a
    propos) ale sam to podsunąłeś.

    Przesadna oszczędność w długim okresie kosztuje więcej niż dopłata za
    komfort dobrej obsługi.
    No chyba że nie wyceniamy zszarganych nerwów, straconego czasu, odcięcia
    od narzędzia pracy itp.
    Ale ja jestem wstrętna merkantylistka, dla mnie to wszystko to wymierne
    koszty.

    Dlatego kupuję u Zaufanych Sprzedawców TM.
    Tak, jest drożej. Ale zwykle tylko trochę drożej i na dłuższą metę się
    opłaca. Nie stać mnie na oszczędzanie na jakości.
    Należę do tych frajerów którzy dokupują przedłużone gwarancje, płatne
    opcje pomocy technicznej, mają AC ze wszystkimi pakietami i konto które
    owszem, kosztuje ale w banku który ma normalny, ziemski oddział i
    obsługę z twarzą.

    Oczywiście czasami człowieka po prostu nie stać.

    No ale trudno. Jak nie mam na klasę biznes to lecę ekonomiczną i nie
    robię awantury że mało miejsca na nogi a do picia soczek z kartonika a
    nie szampan.

    "Nie można mieć wszystkiego" - takie stary a ciągle nie do wszystkich
    dotarło.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl