    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dostarczenie faktury
    Date: Mon, 16 Jun 2008 21:38:24 +0200

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 czerwiec 2008 14:33
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g35ml1$1ru$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Ale to jest problem braku pieniędzy a nie niedoskonałości systemu.
    > Ergo - rynek to reguluje tylko Ty masz za mały udział w rynku.

    Bosko... Rozumiem, że Przyjazne Państwo dla tych co mają Kupę Kasy.

    > Tristan, czytając o Twoich bolączkach przychodzi mi do głowy jedno -
    > masz cholernego pecha tak w 50% przypadków.

    No ja średnio. Nie mam pełnej księgowości, więc machnąłem rencyma i tyla.

    > Bo pozostaje druga połówka.
    > Sprawa na którą nie chciałam zwracać uwagi bo zaraz na mnie krzyczą że
    > jestem wredna baba i takie tam (wredne baby mają w życiu lepiej, tak a
    > propos) ale sam to podsunąłeś.

    Rence opadają. teraz już wyszło, że ja jestem winny, że nie mam faktury...
    eh...

    > Przesadna oszczędność w długim okresie kosztuje więcej niż dopłata za
    > komfort dobrej obsługi.

    No ale bez przesady, żeby wtyczkę za 5zł np. kupować u Złotego Dostawcy.

    --
    Tristan