    From: "marek" <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dropship z chin
    Date: Tue, 9 Feb 2010 16:07:58 +0100

    news:hkrlcn$g30$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > O, to fajne. Ale pewnie kupujesz to w celach osobistych.
    >
    > A czy coś zmienia jeżelibyś kupowała "na firmę"? Czy taki VAT zapłacony
    > na poczcie jest traktowany we wnętrznościach księgowych tak samo jak VAT
    > z normalnej faktury w PL czy są z tym jakieś przeboje?
    z tego co ksiegowa mi mowila to przy takim imporcie powinienes dostac
    papierek (tzw. SAD) na ktorym jest opisane ile jest VATu itd. ktory placisz
    tak jak przy osobistym imporcie, ztymze US zwraca ten VAT (warunek to
    zachowac oczywiscie SAD). Czyli analogicznie jak z PL faktury :)

    > O, właśnie, takie szarpanie to jak mniej więcej wygląda? Bo nie każdy
    > musi mieć szczęście mieć do czynienia z pocztą :).
    Zgaduje ze trzeba samemu wypelnic SAD i udac sie pewnie do UC.
    Znajomemu kiedys zakwestionowali wartosc golarki ale przyszedl z wydrukiem z
    paypala i ebaya i go puscili w koncu z taka wartoscia jak zadeklarowana. Ale
    1/2 dnia tam stracil - przy czym tylko te potwierdzenia pokazywal (SAD chyba
    mial wypelniony)