    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: drugi stosunek pracy
    Date: Mon, 16 Apr 2007 10:47:37 +0200

    Wrak Tristana napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 16 kwietnia 2007 07:57
    > (autor Gotfryd Smolik news
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0704160756240.3204@athlon64>):

    > Napisałem, że może w teorii....

    > No i chyba tak działa praktyka, bo już z dwa razy takie oświadczenie
    > składałem. księgowe chyba przyjmują na pałę, że odliczać, bo to standard. A
    > jak ktoś chce nie odliczać, to zgłasza.

    A jest dokładnie odwrotnie.
    Ulgę odlicza się na wniosek pracownika.
    Jeżeli pracownik takiego wniosku nie złoży to pracodawcy nie wolno
    obniżać zaliczek.
    Jak ktoś byłby złośliwy to by mógł napsuć krwi takim "praktycznym"
    księgowym.

    A swoją drogą często zdarza mi się słyszeć jak nieznajomość przepisów
    określa się mianem "praktyki" lub "zwyczaju".

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813