    From: "prodrive" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: drukarka fiskalna w spolce z o.o.
    Date: Mon, 19 Apr 2004 17:57:21 +0200

    > Czy nie oplaca sie kupic "uzywana" a nie zadluzona spolke ? Widzialem
    > ogloszenia w cenie 4 tys.

    Ja bym nawet 4000 nie dawal. Wiesz ile kosztuje likwidacja niepotrzebnej
    sp. z o.o. - ok. 10 000 - 15 000. Wiec ktos chce pozbyc sie problemu i
    jeszcze 4K dostac. Poszukaj spolki za 1 PLN. Mi sie udalo.
    I jeszcze jedna uwaga. Przejmujesz udzialy w spolce, niby nie zadluzonej.
    Zero zobowiazan do kontrahentow, zero do US, zero do ZUS, wszystko cacy a tu
    wpada kontrola z US i robia sobie np.: 4 latka wstecz. Znajduja
    nieprawidlowosci, w sumie za taki okres czasu razem z odsetkami nazbiera sie
    np 80 000 i kto to placi, a Ty kolego. Owszem mozna zrobic dokladna analize
    przez bieglego ksiegowego ale i tak spokojnie nie spisz. Najlepiej poszukaj
    cos co od min. 5 lat nie prowadzilo zadnego obrotu, wtedy masz pewnosc ze US
    czy UKS nie zdejmie Ci gaci przez glowe.

    Pozdrawiam
    Lesio