  • 1. Data: 2004-04-16 13:14:53
    Temat: drukarka fiskalna w spolce z o.o.
    Od: "marcin" <m...@m...com.pl>

    Witam,
    planuje rozpoczac dzialalnosc gospodarcza. Z pewnych powodow, rowniez
    podatkowych najlepsza forma dzialalnosci bedzie spolka z o.o.
    Dzialalnosc bedzie polegala glownie na sprzedazy przez internet towarow. W
    zwiazku z tym pytanie, czy od poczatku musze posiadac drukarke fiskalna, czy
    tylko od momentu przekroczenia progu obrotow ?

    Po drugie, szukalem, ale odpowiedzi zbaczaly z tematu: jakie jest minimum
    formalnosci rejestracji takiej spolki ? I ile kosztuje ?

    Czy nie oplaca sie kupic "uzywana" a nie zadluzona spolke ? Widzialem
    ogloszenia w cenie 4 tys.

    Dziekuje i pozdrawiam

    marcin

  • 2. Data: 2004-04-16 16:38:30
    Temat: Re: drukarka fiskalna w spolce z o.o.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004, marcin wrote:
    >+ Dzialalnosc bedzie polegala glownie na sprzedazy przez internet towarow. W
    >+ zwiazku z tym pytanie, czy od poczatku musze posiadac drukarke fiskalna,

    Jak dotąd było zwolnienie pod warunkiem przyjmowania płatności
    "na konto". Czy już jest nowe rozporządzenie "na 1 maja" jeszcze
    nie wiem :)

    >+ Czy nie oplaca sie kupic "uzywana" a nie zadluzona spolke ?

    Pytaniem jest jak mieć pewność że nie zadłużona :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-19 15:57:21
    Od: "prodrive" <c...@p...fm>

    > Czy nie oplaca sie kupic "uzywana" a nie zadluzona spolke ? Widzialem
    > ogloszenia w cenie 4 tys.

    Ja bym nawet 4000 nie dawal. Wiesz ile kosztuje likwidacja niepotrzebnej
    sp. z o.o. - ok. 10 000 - 15 000. Wiec ktos chce pozbyc sie problemu i
    jeszcze 4K dostac. Poszukaj spolki za 1 PLN. Mi sie udalo.
    I jeszcze jedna uwaga. Przejmujesz udzialy w spolce, niby nie zadluzonej.
    Zero zobowiazan do kontrahentow, zero do US, zero do ZUS, wszystko cacy a tu
    wpada kontrola z US i robia sobie np.: 4 latka wstecz. Znajduja
    nieprawidlowosci, w sumie za taki okres czasu razem z odsetkami nazbiera sie
    np 80 000 i kto to placi, a Ty kolego. Owszem mozna zrobic dokladna analize
    przez bieglego ksiegowego ale i tak spokojnie nie spisz. Najlepiej poszukaj
    cos co od min. 5 lat nie prowadzilo zadnego obrotu, wtedy masz pewnosc ze US
    czy UKS nie zdejmie Ci gaci przez glowe.

    Pozdrawiam
    Lesio

  • 4. Data: 2004-04-19 16:44:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello prodrive,

    > Ja bym nawet 4000 nie dawal. Wiesz ile kosztuje likwidacja niepotrzebnej
    > sp. z o.o. - ok. 10 000 - 15 000. Wiec ktos chce pozbyc sie problemu i
    > jeszcze 4K dostac. Poszukaj spolki za 1 PLN. Mi sie udalo.

    Można kupić niezadłużoną spółkę mającą poprzednio duże straty... do
    odebrania obecnie :-)

    [...]

    --
    Best regards,