    From: "marcin" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dwa pytania...
    Date: 26 Jul 2004 18:39:13 +0200

    > Jesli chodzi o pozostałe sytuacje to spotkałem sie z takim rozwiązaniem.
    > Sprzedając towar lub usługę nie wydajesz klientowi nic (chyba, że zażąda od
    > Ciebie faktury VAT). Prowadzisz rejestr sprzedaży bezrachunkowej i na koniec
    > okresu rozliczeniowego VAT (np. miesiąca) wpisujesz w jednej pozycji sumę
    > dokonanej sprzedaży do rejestru sprzedaży VAT.

    to nie jest sprzedaz bezrachunkowa, jesli platnosc odbywa sie bezposrednio na
    konto bankowe, jest to traktowane jako dowod sprzedazy..Moj problem polega
    tylko na stosowaniu odpowiedniej stawki vat, nie moge wymoc na klientach aby w
    opisie tytul przelewu podawali nazwe i pkwiu przedmiotu sprzedazy.

    jak z tym ??

    marcin