  • Data: 2005-01-31 18:06:26
    Temat: Re: dwa wpisy do EDG małżonków i jeden REGON?
    Od: "Maria Pióro" <marinka1@autograf_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za kolejny głos. Ja już byłam w GUS w moim mieście i pani nie za
    bardzo wiedziała. Najpierw chciała dopisać męża do mnie, ale potem
    zadzwoniła do Gdańska i powiedziała, że REGON uzyskuje się na podstawie
    wpisu. Więc mój można zaktualizować, a mężowi można złożyć wniosek i
    dostanie swój. Tylko, jak wcześniej napisałam, Nam dwa nie są potrzebne, ale
    z drugiej strony na bieżącym figuruję tylko ja. Pewnie wybiorę się wkrótce i
    zapytam, czy mąż MUSI mieć swój REGON, czy też można sobie go podarować.

    Pozdrawiam
    M.P.