    From: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dzialalnosc gosp a zus
    Date: Wed, 30 Apr 2003 20:46:56 +0200

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b8ns2k$36j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak będziesz zamierzał zawiesić DG to pamiętaj że składka na ubezpieczenie
    > zdrowotne nie jest obliczana proporcjonalnie do ilości dni w miesiącu i np
    > jak zawiesisz 5 - go danego miesiąca to zapłacisz za cały miesiąc więc
    > lepiej zawiesić pod koniec miesiąca.
    > To tak dla przypomnienia bo przepis jest nowy i nie każdy o tym wie.

    A ja wlasnie celowo przed chwila wyslalem DRA za kwiecien z podstawa dla
    skladki zdrowotnej obliczona tak jak dotychczas proporcjonalnie (akurat 1/30
    :). Czy jest znana *dokladna* podstawa prawna takiego obliczania podstawy
    jak piszesz ? No bo notatka na stronie ZUS-u oraz jakims tam ogolnikowym
    odwolywaniu sie do ustawy o NFOZ to mozna sie chyba w zasadzie nie
    przejmowac.

    pozdrowienia, marekz