    From: "Serwiz" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dzialalnosc gospodarcza a ZUS
    Date: Sun, 24 Feb 2002 16:27:52 +0100

    Użytkownik "Tomasz Stopczyński" napisał w wiadomości:

    > W jakim sensie cieplo, czy lamie w ten sposob przepisy, czy poprostu
    chodzi
    > o pracodawce??

    Jeśli nie masz podpisanej odrębnej umowy o zakazie konkurencji to w świetle
    przepisów Kodeksu Pracy możesz prowadzić działalność o dowolnym profilu.
    Umowa o zakazie konkurencji musi być sporządzona w formie pisemnej dlatego
    zwróć uwage na umowę jaką masz podpisaną ze swoim pracodawcą czy nie ma tam
    jakiejś wzmianki o zakazie konkurencji.
    Jeśli żadnej umowy nie podpisywałeś to pozostaje mi tylko życzyć ci sukcesów
    we własnej działalności.

    Serwiz