  • 1. Data: 2005-07-26 06:17:31
    Temat: [dzialka budowlana]
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    witam,
    2 lata temu kupilem dzialke budowlana, ale niestety teraz chcialbym ja
    sprzedac. Slyszalem ze w przypadku nieruchomosci placi sie dodatkowy podatek
    przy sprzedazy przed uplywem 5 lat od nabycia.
    Czy to prawda?
    Jesli tak, to w jakiej wysokosci sie go placi?
    Jesli tak, to czy ewentualne rozpoczecie budowy cos zmieni?
    Jesli tak, to czy mozna go jakos uniknac?

    --

    Pozdrawiam,

    MarP

  • 2. Data: 2005-07-26 07:03:03
    Temat: Re: [dzialka budowlana]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Jul 2005, MarP wrote:
    [...]
    > Jesli tak, to w jakiej wysokosci sie go placi?

    10% wartości !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-07-26 08:40:31
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > 10% wartości !

    Dzieki Gotfryd,
    (tylko sie teraz nie denerwuj ;-)
    wartosci sprzedazy, kupna, roznicy (zysku) czy moze wyliczonej przez
    urzednika?

    Pozdrawiam,
    MarP

  • 4. Data: 2005-07-26 15:13:23
    Od: Mario <n...@o...pl>

    MarP wrote:

    > Dzieki Gotfryd,
    > (tylko sie teraz nie denerwuj ;-)
    > wartosci sprzedazy, kupna, roznicy (zysku) czy moze wyliczonej przez
> [...]
    Tutaj masz jak na talerzu:
    http://www.skarbowcy.pl/modules.php?op=modload&name=
    News&file=article&sid=2575&mode=thread&order=1&thold
    =0

  • 5. Data: 2005-07-26 15:53:56
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Dzieki, o to chodzilo.
    Szczegolnie o mozliwosc unikniecia podatku inwestujac w inna nieruchomosc
    (splate kredytu zaciagnietego na nia).

    pozdrawiam,
    MarP