  • 1. Data: 2005-07-25 18:36:24
    Temat: Bilety imienne
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Wiem, że bilety imienne mogą być stanowić dowód poniesienia kosztów
    uzyskania przychodu przez osobę fizyczną prowadzącą DG. Czy mogą one
    jednocześnie stanowić (bez faktury VAT) dowód na poniesienie VAT-u
    naliczonego?
    Jak rozwiązać problem uzyskania biletu miesięcznego trasowanego z
    miejsca zamieszkania (jednocześnie adresu siedziby firmy) do miejsca
    wykonywania działalności gospodarczej (adres firmy, z którą podpisałam
    kontrakt). W przypadku szkoły czy uczelni wystarczyła legitymacja, a w
    przypadku DG ?

    Pozdrawiam, Magda