  • 1. Data: 2005-07-25 18:46:14
    Temat: Amortyzacja samochodu - po przerwie
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam Wszystkich,
    Amortyzowałem samochód (amortyzacja przyśpieszona - 30 miesięcy), przez
    okres 18 miesięcy, a następnie przekazałem go na cele osobiste (wycofując z
    środków trwałych i wstrzymując amortyzację)
    - Czy mogę kontynuować amortyzację samochodu (wprowadzając ponownie do
    ewidencji i amortyzując przez pozostałe 12 miesięcy) - jeśli tak - jak to
    'rozegrać biurokratycznie' ? (wystarczy oświadczenie ?)

    Pozdrawiam
    Tomek