    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dziwna konstrukcja - umowa o prace + zlecenia
    Date: Tue, 26 Jun 2007 23:49:11 +0200

    On Mon, 25 Jun 2007, t...@o...pl wrote:

    > Ale przecież pytający powiązany nie będzie

    Y.... a masz pewność że zajrzałeś do tych przepisów? ;)
    To Ci zacytuję, losowo z jednej z ustaw:
    +++
    4. Przepisy ust. 1-3a stosuje się odpowiednio, gdy:
    [...]
    5. Przepisy ust. 4 stosuje się również do powišzań o charakterze
    rodzinnym lub wynikajšcych
    ze stosunku pracy
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    albo majštkowych pomiędzy podmiotami
    ---

    > i szacowanko go nie dotknie w żadnym wypadku

    E tam.
    Przeczytałeś pierwsze dwa punkty i zadowolony odpuściłeś resztę :)
    Utrzymywanie stosunku pracy jest tożsame z "bliskim związkiem
    rodzinnym", zresztą ma to uzasadnienie: gość "na pensję" bierze
    minimum a resztę "rozliczają" ryczałtem albo liniowo, nie
    licząc już ew. dziury w ZUSie....

    pzdr, Gotfryd