  • 41. Data: 2006-10-03 08:29:04
    Temat: Re: e-faktury
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Dnia 10/3/2006 9:37 AM, Użytkownik m...@g...com napisał:

    > No na mój rozum, nie są to różne podpisy. Przecież podpisywane są tym samym
    > kluczem.

    Tym samym kluczem podpisywane są inne faktury i dokumenty, nieprawdaż? W
    jaki sposób chcesz "pożenić" rzekomy oryginał z kopią wśród mrowia
    wystawionych dokumentów? W jaki sposób uzasadnisz, że akurat ten
    konkretny dokument jest kopią tego konkretnego a nie innego dokumentu?
    Chcesz porównać treść? Skrót jest reprezentacją treści dokumentu a
    skróty są inne. Podrukujesz sobie faktury, posadzisz piszpannę żeby
    ptaszkowała treść dokumentów linijka po linijce? Po co Ci w takim razie
    zaawansowana technologia?

  • 42. Data: 2006-10-03 20:15:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Oct 2006, 'Tom N' wrote:

    > Cała rzecz w tym, że te dopiski typu oryginał/kopia/duplikat są zbędne

    ...a raczej w tym, iż US uznaje dokument bez "dopisku" za nieprawidłową
    fakturę, o ile zrozumiałem artykuł :)

    > Podobnie jak nie widzę sensu, by podpisywany był fragment "Dziękujemy,
    > zapraszamy ponownie" :)

    No, ja nie widzę :) - ale nie widzę również na papierze ;)
    MF widzi i US widzi :(

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2006-10-03 21:39:25
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 03-10-2006 o 22:15:27 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > ...a raczej w tym, iż US uznaje dokument bez "dopisku" za nieprawidłową
    > fakturę, o ile zrozumiałem artykuł :)

    Aaa, czyli opierasz się tez na artykule?
    Moim zdaniem dziennikarzyna coś pomieszał, nie pierwszy i nie ostatni raz
    na onecie.
    Kilka razy już poprzekręcali fakty któe znałem z wiarygodnych źródeł

    pozdrawiam