    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: eFaktura
    Date: Mon, 12 Feb 2007 23:10:03 +0100

    Dnia 12-02-2007 o 19:26:50 Bart Prokop <b...@t...com> napisał(a):

    > U?ytkownik "hope" <m...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Tak na marginesie tej dyskusji chcia?bym zagaiae dyskusj? o procederze
    > "faktura PDF". Jaki jest Wasz stosunek do tego?
    >
    > Z mojej wiedzy wynika nast?puj?ca kaleko?ae przepisów: Faktura ma byae
    > wydrukowana na stanowisku komputerowym i ew. w?o?ona w kopert? i wys?ana.
    > Najwazniejsze jest tu "drukowanie na stanowisku". A ja zapytam w ten
    > sposób:
    > Drukarka mam pod??czon? przewodem 1 mb - jest ok. A jak mam drukark?
    > sieciow? na korytarzu to te? jest ok? A jak... mam VPNa i drukark? mam
> [...]

    Zawiodę w tym momencie moja oblubienicę gonię i napiszę że bzdurne przepisy
    olać. Chyba "prawie wszyscy" tak robią, przynajmniej spośród moich
    kontrahentów
    i kontrahentów kontrahentów - pewnie jakbyś w sądzie się tak bronił to
    by powstało jakieś górnolotne uzasadnienie czemu "drukowanie PDFa jest
    niedopuszczalne",
    ale na szczęście w praktyce to trzeba mieć chyba pecha żeby stać się
    oficjalnym
    testerem praworządności drukowanych pdfów :)

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne