  • 1. Data: 2002-11-14 09:01:30
    Temat: Re: ekwiwalent za urlop
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Witam grupowiczow.
    > Mam pytanie dotyczace wyplaty ekwiwalentu za niewykorzystany urlop.
    > Pracownikowi nalezy sie 26 dni urolpu. Wykorzystal w roku 18 dni. Z dniem
    30
    > listopada rozwiazujemy z nim umowe. I teraz czy urlop (26 dni) dzielimy na
    > miesiace przepracowane, czyli 26/12*11=24(przyslugujacy
    > urlop)-18(wykorzystany)=6 dni

    Ja tak robie

    ekwiwalentu.
    > czy moze nie dzielimy wg przepracowanych miesiecy? 26-18= 8 dni

    Ja tak nie robie

    Adam

  • 2. Data: 2002-11-14 09:14:32
    Temat: ekwiwalent za urlop
    Od: "Iwona Jakubowska" <i...@...v.pl.nospam>

    Witam grupowiczow.
[...]
    urlop)-18(wykorzystany)=6 dni ekwiwalentu.
    czy moze nie dzielimy wg przepracowanych miesiecy? 26-18= 8 dni

    Prosze o pomoc bo nie jestem tego pewna,
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi,

    Iwona

  • 3. Data: 2002-11-15 17:11:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 14 Nov 2002 10:14:32 +0100, "Iwona Jakubowska"
    <i...@...v.pl.nospam> zakodował:

> [...]
    >urlop)-18(wykorzystany)=6 dni ekwiwalentu.
    >czy moze nie dzielimy wg przepracowanych miesiecy? 26-18= 8 dni

    Zgadza się (bo nie jest to jego pierwszy urlop - gdyby nabył w tym
    roku prawo do pierszego urlopu należałaby się całość).
    Poczytaj KP i Rozporzadzenie w sprawie szczegolowych zasad udzielania
    urlopu wypoczynkowego, ustalania i wyplacania wynagrodzenia za czas
    urlopu oraz ekwiwalentu pienieznego za urlop.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-11-15 19:49:03